هوانیروز بدون وابستگی به خارج توان خود را افزایش داد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش :امیر سرتیپ یاری، فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این نیرو ثابت کرد افزایش توان رزمی و لجستیکی با توان داخلی امکان پذیر است.

امیر سرتیپ دوم خلبان هوشنگ یاری در آئین اختتامیه جشنواره ملی هوانوردی در بابلسر با اشاره به وابستگی هوانیروز به تکنیسین ها و کارشناسان هوایی آمریکایی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: آنان تصور می کردند که با رفتنشان هوانیروز ایران قادر به انجام کارهای مهندسی هوایی نیست.

وی تکیه بر توان داخلی را رمز استقلال جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد: هوانیروز ایران حتی با وجود تحریم ها و نبود امکان ورود تجهیزات و امکانات نظامی به کشور، موفق به توان افزایی حتی بیشتر از زمانی شد که کشورهای دیگر حضور داشتند.

سرتیپ دوم یاری گفت: هوانیروز توانست با اتکا به توان خودی به موفقیت ها و پیشرفت های خوبی دست یابد که اثبات کننده استقلال و عدم نیاز به کشورهای دیگر است.

وی از شهدا به ویژه شهدای خلبان به عنوان یکی دیگر از نقاط قوت و رمز موفقیت و خود اتکایی هوانیروز یاد کرد و افزود: خلبانان شهید ما افراد با بصیرتی بودند که به خوبی دشمن را می شناختند و گوش به فرمان رهبرشان در میدان مقابله با دشمن حاضر شدند.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران  از سرلشکر خلبان شهید احمد کشوری و دیگر خلبانان شهید به عنوان اسوه های بی بدیل نام برد و ادامه داد: برای ادامه راه این شهدا باید نسبت به معرفی آنان و فعالیتشان تلاش کنیم.

وی هدف جنگ نرم دشمنان را رسوخ به درون نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: باید با بیان رشادت های شهدا، نسل جوان را نسبت به این تهدیدها و جنگ نرم واکسینه کرد.

شایان ذکر است جشنواره ملی هوانوردی از 14 تا 16 بهمن ماه امسال در مرکز علمی کاربردی شهرستان سیمرغ، زادگاه خلبانان شهید کشوری و ذبیحی برگزار و آئین پایانی آن در دانشگاه مازندران واقع در بابلسر برگزار شد.

بر برپایی نمایشگاه صنایع و تجهیزات هوانوردی، کلاس آموزش خلبانی و فن بازار به منظور ارائه ایده های نوفناورانه هوانوردی ازبرنامه های جنبی این جشنواره بود.

نخستین جشنواره ملی هوانوردی با تجلیل از خانواده های 24 شهید خلبان مازندران به کار خود پایان داد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا